Fremragende lyrisk kampskrift, der gør, raser og bider af det klassesamfund, der bestemt ikke er dødt, men hvis effekter ofte overses i dagens Danmark. Bogen henvender sig bredt, men er ikke mindst til dem, som de sidste mange år har diskuteret identitetspolitik og LGBT+ rettigheder
Fremragende lyrisk kampskrift, der gør, raser og bider ad det klassesamfund, der bestemt ikke er dødt, men hvis effekter ofte overses i dag. Bogen henvender sig bredt, men er ikke mindst til dem, som de sidste mange år har diskuteret identitetspolitik og LGBT+-rettigheder
Fremragende lyrisk kampskrift, der gør, raser og bider ad det klassesamfund, der bestemt ikke er dødt, men hvis effekter ofte overses i dag. Bogen henvender sig bredt, men er ikke mindst til dem, som de sidste mange år har diskuteret identitetspolitik og LGBT+-rettigheder
Se alle eksemplarer
Henter beholdningsoplysninger...
Flere detaljer om materialet
Type
Bog
Genre
samfundskritik
Emne
Emnetal
Beskrivelse
Indhold: Mig & min mutti (Kom ikke her og sig ; Mutti og jeg skal interviewes ; Min mutti kan ikke fordrage Mette Blomsterbergs Det søde liv ; At min mor ikke forstår hvad jeg...
ISBN
9788702382068
Udgave
1. udgave, 12. oplag (2023)
Omfang
328 sider
Forlag
Gyldendal
Målgruppe
voksenmaterialer
Persónur
911116-katalog:62937106|600|a,h